משלוחים תוך 4 ימים עסקים, מארז כדור פורח מהיום למחר

העגלה שלך

לוגו

מארז כדור פורח פתח תקווה

ולנטיין דיי הפתיע אתכם? ארוע בר/בת מצווה מתקרב? רוצים לשלוח מארז כדור פורח לחבר או שותף לעבודה? להוקיר תודה למורה, רופא, מפקד? להעניק מתנת יומולדת מפתיעה לבוס? באתר תמצאו מארזי מתנה מפתיעים ומפנקים המתאימים לכל ארוע ולכל זמן.
אם הנכם מחפשים הזמנת מארז כדור פורח לפתח תקווה, בלימור פריד ידאגו לאספקת המארז בשעה ובמועד מדויק הישר אל מפתן דלתכם בפתח תקווה.

מארז כדור פורח
מארז כדור פורח יוקרתי
מארז כדור פורח מיקי מאוס

לא רק מארז טעים: יתרונות בריאותיים של שוקולד 

מארז מתנה אישי הכולל את השוקולד האיכותי זו בהחלט מתנה עם ערך מוסף ועדיפה על פני מתנות בנאליות רבות אחרות. עם מארז מתנה מתוק תוכלו להפתיע גם את הבררנים ביותר. למרות כל הסטיגמות ששוקולד רע לבריאות בגלל רמות הסוכר והשומן הגבוהים שבו, לשוקולד יש הרבה יתרונות בריאותיים:

הורדת רמות הכולסטרול בדם- באחד מהמחקרים התגלה כי לשוקולד יכולה להיות השפעה חיובית על הפחתת רמות הכולסטרול של ליפופרוטאין בצפיפות נמוכה (LDL), המכונה גם "הכולסטרול הרע". חוקרים הגיעו למסקנה כי צריכת שוקולד המכיל PS ו- CF, תוך שמירה על תזונה דלת שומן, עשויה לתמוך בבריאות הלב וכלי הדם על ידי הורדת כולסטרול ושמירה על איזון לחץ דם.

שמירה על בריאות המוח ומניעת ירידת הזיכרון- במחקר אחר החוקרים הגיעו למסקנה כי שתיית 2 כוסות שוקולד חם מסייעת בשמירה על בריאות המוח ומניעה בהפחתת הזיכרון אצל אנשים מבוגרים באמצעות שיפור זרימת הדם בחלקים מסוימים במוח.

הפחתת הסיכון לבעיות לב- מחקרים אחרים הראו כי צריכת שוקולד עשויה לסייע בהורדת הסיכון לחלות במחלת לב בצורה משמעותית.

אז אחרי שמצאנו ששוקולד לא רק טעים, אלא גם בעל יתרונות בריאותיים רבים, מארז מתנה כדור פורח מפנק עם שוקולד ליקרים לכם- זו דרך מושלמת לשמח את האהובים שלכם בכל ארוע או חגיגה.

משלוח מארז כדור פורח לפתח תקווה

אם אתם ספונטניים ורוצים להפתיע את האהובים שלכם במארז כדור פורח מפנק – אנחנו נדאג לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אנחנו מבינים את הצורך במשלוח מהיר, ולכן חברתנו מפעילה מערך משלוחים אקספרס באזור המרכז. ניתן לקבל משלוח מארז מתנה מהיום להיום. לבירור זמני הגעת השליח מומלץ ליצור איתנו קשר. משלוח מארז כדור פורח בפתח תקווה יהיה מהיר וישר עד למפתן דלתו של בר או בת המזל.

קצת על פתח תקווה

פתח תקווה זאת העיר הרביעית בגודלה בישראל עם כ- 300,000 תושבים. פתח תקווה של המאה ה- 21 הינה מעצמת תעשייה והייטק, מוקד משיכה למשפחות רבות, מוקד תעסוקה תעסוקתי ותרבותי. נשמח להיות חלק מהחגיגה שלכם ולספק את המתנה המושלמת בהתאם למבוקשכם.

קצת עלינו

לימור פריד הוא מקום להגשמת חלומותיכם בו תוכלו למצוא את המתנות המושקעות והמיוחדות עבור אנשים אשר יקרים ללבכם. אנו שמים לב לפרטים הקטנים בכל מתנה שאורזים, ולכן כל מארז מתנה שיוצא מלימור פריד הינו מיוחד במינו, וזאת כדי שתוכלו לשמח את החברים, משפחה ואנשים אהובים ויקרים לכם באמצעות מתנה ייחודית באמת. לימור פריד מפעילה מערך שליחויות לפתח תקווה ולערי מרכז אחרים, המאפשר הגעה מהירה של המארז לפתח תקווה.

רוצים לעשות הזמנה טלפונית?

השאירו פרטים, מבטיחים לחזור במהרה 🙂

רוצה שנחזור אליך לקבלת הזמנה?

מלא/י את הטופס, נהיה איתך בקשר בהקדם!