משלוחים תוך 4 ימים עסקים, מארז כדור פורח מהיום למחר

העגלה שלך

לוגו

מארז כדור פורח ברעננה

מחפשים מארז כדור פורח ברעננה? הגעתם למקום הנכון! 
בלימור פריד תמצאו מגוון רחב של מארזים ומתנות עם משלוח עד לבית.
אנחנו מבינים את המשמעות של המתנה עבורכם, ולכן כל מארז מעוצב תוך שימת לב לפרטים הקטנים ומכל הלב. אנחנו מציעים מארזים מפנקים ומתוקים לגברים ולנשים, לימי הולדת, בר/בת מצווה, להוקרת תודה או סתם לפינוק. אם הנכם מחפשים הזמנת מארז כדור פורח לרעננה, בלימור פריד ידאגו לאספקת המארז בשעה ובמועד המדויק הישר אל דלתכם ברעננה.

מארז כדור פורח
מארז יוקרתי לגבר עם שעון
מארז כדור פורח יוקרתי

מארז מתוק לחג

לא בא לכם להסתפק שוב באגרטל או כלי מטבח? נמאס לכם ממתנות בנאליות? רוצים להעניק מתנה ייחודית ברוח החג? מארז מתוק מסתמן כמתנה מושלמת המתאימה לרוח החג וגם משמשת לקינוח נפלא. מארזי מתנה מתוקים הם מתנה אידיאלית למי שלא הספיק לקנות מתנה לחג. מארז עם מגוון ממתקי פינוק היא מתנה מושלמת לראש השנה, שבועות, ט"ו באב, חנוכה, פסח, פורים ועוד. כמו כן, זוהי מתנה נהדרת לאירועים וימי הולדת. כי אין כמו להשאיר טעם מתוק בפה אחרי גמר הארוע.

אז מה כולל המארז?

מארז כדור פורח, או מארז בלון פורח הוא מארז עם שוקולדים איכותיים כמו פררו רושה, שוקולדים מסדרת הקינדר בואנו ועוד. ניתן לשלב פרחי סבון ריחניים וצבעוניים בתוך המארז להוספת מראה צבעוני וחגיגי יותר. לאוהבי משקאות חריפים ניתן לשדרג את המארז בהוספת יין משובח ואיכותי ואף להוסיף כוסות יוקרתיים. בלימור פריד תוכלו להרכיב את המארז המושלם, בדיוק לפי טעמכם ובמסגרת התקציב שלכם. נשמח לסייע לכם בבחירת המארז המושלם עבור היקירים שלכם.

מארז כדור פורח מתוק

מארזי שוקולד יוקרתיים ירגשו את האהובים שלכם מהמבט הראשון, לכם רק נותר לבחור את המארז מתוך מגוון רחב של מארזי כדור פורח, ומשלוח של שוקולדים איכותיים בתוך מארז חגיגי ומפנק בדרך לשמח את מי שאתם תבחרו. לימור פריד מפעיל מערך שליחים באזור רעננה, כך שמשלוח המארז יגיע במהירות לכתובת שתציינו.

רעננה על קצה המזלג

רעננה- אחת הערים  המתקדמות והמשגשגות בישראל. מבוקשת בקרב משפחות צעירות, בעלי עסקים ומשקיעים. עם פארקים רחבים ומטופחים, מצב סוציו-אקונומי איתן, מצב החינוך מצוין, השקעה גבוהה מאוד בתושבים, בקיצור, אחת הערים הטובות והאטרקטיביות בישראל. נשמח להיות חלק מהחגיגה שלכם ולספק את המתנה המושלמת בהתאם למבוקשכם.

קצת עלינו

לימור פריד הוא מקום להגשמת חלומותיכם בו תוכלו למצוא את המתנות המושקעות והמיוחדות עבור אנשים אשר יקרים ללבכם. לרשות לקוחותינו מבחר עשיר ואיכותי של מארזים ומתנות לכל חג או ארוע. אנו שמים לב לפרטים הקטנים בכל מתנה שאורזים, ולכן כל מארז מתנה שיוצא מלימור פריד הינו מיוחד במינו, וזאת כדי שתוכלו לשמח את החברים, משפחה ואנשים אהובים ויקרים לכם באמצעות מתנה ייחודית באמת. לימור פריד מפעילה מערך שליחויות לרעננה ולערי מרכז אחרים, המאפשר הגעה מהירה ומדוייקת של המארז.

מארזים מהממים נוספים תוצרת לימור פריד 🙂

מארז כדור פורח
מארז כדור פורח מיקי מאוס
מארז כדור פורח
מארז מתנה מיקי מאוס עם שוקולדים
מארז כדור פורח מפנק
מארז מתנה להולדת הבת

רוצים לעשות הזמנה טלפונית?

השאירו פרטים, מבטיחים לחזור במהרה 🙂

רוצה שנחזור אליך לקבלת הזמנה?

מלא/י את הטופס, נהיה איתך בקשר בהקדם!