משלוחים תוך 4 ימים עסקים, מארז כדור פורח מהיום למחר

העגלה שלך

לוגו

מארז כדור פורח בראשון לציון

מחפשים מתנה מקורית ומפנקת לרגל יום ההולדת? לחג? או לכל ארוע חגיגי אחר? אצלנו בלימור פריד תמצאו מארזי כדור פורח מושקעים ומפנקים. אם הנכם מחפשים לעשות הזמנת מארז כדור פורח לראשון לציון – בלימור פריד נדאג שהשליח יגיע עד פתח דלתכם במינימום מאמץ ומקסימום השקעה ומתנה מפנקת!

מארזי בלון פורח
מארז כדור פורח לאמא
מארז כדור פורח לבת מצווה

כשמדובר במתנה מפנקת – מארזי כדור פורח בדיוק עומדים בדרישה הזו. מארז איכותי שכולל שוקולדים משובחים, פרחי סבון ריחניים במגוון צבעים לבחירתכם, בלון פורח עם הקדשה אישית – מתנה שכל אחד ישמח לקבל. מארז כדור פורח עם משלוח עד אליכם לראשון לציון היא מתנה כיפית, יוקרתית, איכותית ולכן פשוט אי אפשר לטעות בה. 

בין אם מדובר במתנה ליום ההולדת, ליום הנישואין, לבת/בר מצווה או סתם פינוק כיפי, מארז כדור פורח זוהי מתנה אולטימטיבית שכל אחד ישמח לקבל. כל מה שעליכם לעשות, זה לבחור את המארז מתוך החנות האינטרנטית שלנו, להוסיף אותו לעגלה וליהנות מקניה חכמה, תשלום מאובטח וכמובן משלוח מהיר עד לדלתכם בראשון לציון, וכל זה באפס מאמץ.

קצת על ראשון לציון

ראשון לציון נוסדה ב- 1882 והוכרזה כעיר ב- 1950. היא הוקמה כמושבה חקלאית ציונית וזאת הייתה המושבה הראשונה שהקימו אנשי העלייה הראשונה. בעבר, ראשון לציון נודעה בעיקר כעיר שינה, אך היום מעמדה התחזק והיא כוללת אזורי בילוי, שטחי מסחר רבים, קניונים, בתי קולנוע ענקיים, פארקי שעשועים, אגמים, מוזיאונים והיסטוריה שאפשר להתגאות בה. ראשון לציון נחשבת לאחת הערים הגדולות והמפתיעות בישראל.

ראשון לציון

קצת עלינו

לימור פריד הוא מקום להגשמת חלומותיכם בו תוכלו למצוא את המתנות המושקעות והמיוחדות עבור אנשים אשר יקירים ללבכם. אנו שמים לב לפרטים הקטנים בכל מתנה, ולכן כל מארז שיוצא מלימור פריד הינו מיוחד במינו, וזאת כדי שתוכלו לשמח את החברים, משפחה ואנשים אהובים ויקרים לכם.

חנות מתנות ומארזים

רוצים לעשות הזמנה טלפונית?

השאירו פרטים, מבטיחים לחזור במהרה 🙂

רוצה שנחזור אליך לקבלת הזמנה?

מלא/י את הטופס, נהיה איתך בקשר בהקדם!