משלוחים תוך 4 ימים עסקים, מארז כדור פורח מהיום למחר

העגלה שלך

לוגו

מארז כדור פורח אור יהודה

מחפשים מארז כדור פורח לאור יהודה? הגעתם למקום נכון!
בלימור פריד נשמח לסייע לכם בבחירת המארז המושלם לאהובים שלכם ליום הולדת, חג או ארוע. כל מארז מעוצב תוך שימת לב לפרטים הקטנים ומכל הלב. אנחנו מציעים מארזים מפנקים ומתוקים לכל גיל, גברים ונשים. אם אתם מחפשים משלוח מארז מתוק לאור יהודה- בלימור פריד ידאגו לאספקה מהירה של המארז עד לבית בשעה ובמועד שתבקשו.

מארז כדור פורח
מארז כדור פורח
מארז כדור פורח

קל לקנות, כיף לקבל

אתם לא צריכים להתאמץ כדי להעניק מתנה שווה! מארז כדור פורח עם שוקולדים מובחרים, משולב פרחי סבון ריחניים ומרעננים, בתוספת בקבוק יין משובח- זאת מתנה מפנקת ומושקעת ברמה אחרת.

מארז השי הכי יפה

אם הרהרתם איזו מתנה יפה וגם טעימה ניתן להעניק ליקירים שלכם, אזי מארז כדור פורח זה בדיוק מה שאתם צריכים. מדובר במארז במראה יוקרתי, מיוחד, שיקי, שמשאיר טעם מתוק בפה ומתנה מהממת למזכרת. המארז הקלאסי כולל שוקולדים ופרחי סבון, לאחר אכילת שוקולדים, פרחי סבון מרעננים וריחניים נשארים למזכרת למשך שנים ארוכות. תהיו בטוחים שהמתנה שלכם תיחרט בזכרונם של המקבלים לעןד הרבה שנים קדימה.

מתנה לכל כיס

מחיר מארז כדור פורח משתנה בהתאם לתכולה שלו. מחיר מארז קטן מתחיל ב- 120 שקלים ועולה ככל שבוחרים מארז גדול יותר עם פריטי שדרוג בתוכו. כל מארז ניתן לשדרג ביין וכוסות, תכשיט, להוסיף דובי למארז ועוד בהתאם לארוע והתקציב.

העניקו לעצמכם משהו טעים

תמיד חושבים על מתנות מפנקות לחברים, משפחה, קולגות לעבודה, מנהל, גננת של הגן, מורה בבית הספר, אך מה איתכם? לא פחות חשוב, זה לפנק את עצמכם במארז כדור פורח מתוק ומפנק.

קצת עלינו

לימור פריד הוא מקום להגשמת חלומותיכם בו תוכלו למצוא את המתנות המושקעות והמיוחדות עבור אנשים אשר יקרים ללבכם. אנו מציעים ללקוחותינו מארזים נהדרים ומפנקים לכל ארוע, לכל גיל ולכל מטרה. המארזים שלנו ארוזים בקפידה, תוך שימת לב לפרטים הקטנים, ולכן כל מארז מתנה שיוצא מלימור פריד הינו מיוחד במינו, וזאת כדי שתוכלו לשמח את החברים, משפחה ואנשים אהובים ויקרים לכם באמצעות מתנה ייחודית באמת. לימור פריד מפעילה מערך שליחויות לאור יהודה ולערי מרכז אחרים, המאפשר הגעה מהירה ומדוייקת של המארז עד לבית הלקוח.

מארזי מתנות מושלמים לכל ארוע! (תמונות לייב)

מחפשים מתנה מרגשת ומיוחדת ליום הולדת, בר מצווה, בת מצווה, לבוס, למדריך, למורה, לאמא או אבא, לסבתא או סבא, לחבר/ה הכי טוב/ה? מחפשים מתנה מושלמת להוקרת תודה? מארזי מתנה מפנקים עם שוקולדים, וורדי סבון וכיתוב אישי – היא הדרך המושלמת לשמח את היקרים לכם!!!
אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן להזמין להם מארזי מתנה מושלמים!

מארזים מתוקים מבית לימור פריד – מארזים ברמה אחרת!

מארז כדור פורח
מארז מתנה יוקרתי
מארז כדור פורח
מארז כדור פורח
מארז כדור פורח מיקי מאוס
מארז כדור פורח
מארז כדור פורח
מארז כדור פורח יוקרתי
מארז מתנה יוקרתי גדול
מארז כדור פורח
מארז כדור פורח
מארז כדור פורח

רוצים לעשות הזמנה טלפונית?

השאירו פרטים, מבטיחים לחזור במהרה 🙂

רוצה שנחזור אליך לקבלת הזמנה?

מלא/י את הטופס, נהיה איתך בקשר בהקדם!