משלוחים תוך 4 ימים עסקים, מארז כדור פורח מהיום למחר

העגלה שלך

לוגו

מארז כדור פורח בתל אביב

מתנה עם שוקולד הוא שי אידיאלי לכל ארוע, בייחוד כאשר מדובר בשוקולד איכותי. שוקולד נחשב לממתק האהוב בעולם, ואין כמעט מי שלא אוהב שוקולד, ולכן מארז כדור פורח עם שוקולדים איכותיים-זוהי מתנה נהדרת לילדים, נשים וגברים כאחד. אם הנכם מחפשים הזמנת מארז כדור פורח לתל אביב- בלימור פריד ידאגו לספק את המארז המושקע והיפהפה במועד הישר אל דלתכם בתל אביב.

באתר שלנו תמצאו מגוון גדול של מארזי כדור פורח מהממים לימי הולדת, ארועים, יובלים, חגים ועוד. תוכלו להוסיף נופך אישי למארז ולהוסיף הקדשה אישית עם ברכה ואיחולים, ואז לבצע הזמנת כדור פורח לתל אביב. אנו מבינים את חשיבות הגעת המארז לארוע בזמן, ולכן נדאג שהמארז יגיע ללא עיכובים.

מארז מיקי שחור
מארז כדור פורח לב שחור
מארז מתנה לאמא מיקי מאוס

מדוע כדאי לשלב שוקולד למארז?

שוקולד הוא מוצר אהוב על רוב האנשים. חלק מהאנשים אף מכורים אליו במידה מסוימת. שוקולד מקובל מאוד כמתנה המבטאת אהבה ורומנטיקה. מחקרים שונים מצאו שיש סיבה מדעית בין שוקולד לאהבה. בחלק מהניסויים שערכו גילו כי צריכת שוקולד גורמת  למוח שלנו לשחרר את דופמין ההנאה, מה שעלול להכניס אותנו למצב של התאהבות. בין אם מחקרים אלה מדוייקים לבין אם פחות, יש לנו סיבה מספיק טובה כדי להצדיק את התשוקה שלנו לשוקולד ולכן גם להעניק מתנה שכוללת שוקולד. 

אז בפעם הבאה כשתרצו להרכיב מארז כדור פורח לאיזור תל אביב, החליטו אם תרצו שהמארז כולו יכלול שוקולדים, או רק חצי מהמארז, ובחצי השני ניתן לשלב פרחי סבונים ריחניים ויפים שמוסיפים עדינות ורוך למארז.

יש דברים שאנחנו פשוט יודעים שהולכים טוב ביחד! מארז כדור פורח עם שוקולדים – זאת מחווה רומנטית אשר מביעה אהבה ואכפתיות.

קצת על תל אביב

תל אביב זאת עיר ללא הפסקה. 
תל אביב מהווה את מרכז הכלכלה, התרבות, התקשרות והאמנות של ישראל. שוכנים בה הבורסה לניירות ערך, מרכזי המערכת הבנקאית של ישראל, שגרירויות ונציגויות בינלאומיות, מערכות העיתונים הגדולים בישראל, התיאטרון הלאומי, התזמורת הפילהרמונית, בית העצמאות ומקומות ואתרים חשובים נוספים. תל אביב היא אחת הערים המתוירות בישראל, עם כמיליון וחצי תיירים בשנה.

רבים מהאירועים ההיסטוריים והמחאתיים שעיצבו את זהותה ואופייה של המדינה מראשית דרכה ועד היום התרחשו בעיר הזו. בעיר מתגוררים מעל מיליון תושבים ובה פועלים כמעט מאה אלף בתי עסק.

מארזים בתל אביב

קצת עלינו

לימור פריד הוא מקום להגשמת חלומותיכם בו תוכלו למצוא את המתנות המושקעות והמיוחדות עבור אנשים אשר יקרים ללבכם. אנו שמים לב לפרטים הקטנים בכל מתנה, ולכן כל מארז שיוצא מלימור פריד הינו מיוחד במינו, וזאת כדי שתוכלו לשמח את החברים, משפחה ואנשים אהובים ויקרים לכם. לימור פריד מפעילה מערך שליחויות לתל אביב, המאפשר הזמנה בנוחות ובקלות של המארז כדור פורח לתל אביב.

חנות מתנות ומארזים

רוצים לעשות הזמנה טלפונית?

השאירו פרטים, מבטיחים לחזור במהרה 🙂

רוצה שנחזור אליך לקבלת הזמנה?

מלא/י את הטופס, נהיה איתך בקשר בהקדם!