משלוחים תוך 4 ימים עסקים, מארז כדור פורח מהיום למחר

העגלה שלך

לוגו

מארז כדור פורח בבת-ים

אחד הדברים הכיפיים ביום ההולדת – זה לזכות להיות מלך או מלכה ליום אחד. מהבוקר מפנקים אותך, שמחים איתך, מאחלים לך מזל טוב והשיא מגיע כמובן כאשר מעניקים מתנת יום ההולדת לבר או לבת המזל. מארז כדור פורח זאת מתנה מיוחדת ויפה שמתאימה לא רק לימי הולדת, אלא גם לחגים וארועים אחרים. ואם אתם מחפשים להזמין מארז כדור פורח לבת ים – בלימור פריד ישמחו לקחת חלק ולשמח את האדם היקר ללבכם.

מארז כדור פורח לגבר
מארז כדור פורח לאמא
מארז מתנה לאמא מיקי מאוס

כשכבר נדמה שנגמרו כל הרעיונות איך להפתיע את האנשים שקרובים ללבכם ביום הולדתם או בכל ארוע חגיגי אחר, בלימור פריד מציעים את המתנה המקורית והמרגשת – מארז כדור פורח עם משלוח ישיר עד לדלתכם בבת ים. מארז כדור פורח זאת מתנה מפנקת למישהו שחשוב לכם, אותו תרצו לפנק במתנה מיוחדת, מרגשת ומתוקה בו זמנית. במקום לדאוג לחיפוש אחר המתנה, לקפוץ בדקה התשעים לקניון הקרוב ולרכוש בזריזות עוד מתנה בנאלית – מארז כדור פורח זאת המתנה הנכונה עבורכם שתרגש ותפתיע את מקבליה בדיוק כפי שאתם מצפים.

מארז כדור פורח לבת ים זאת "תיבת אוצר" עם המון הפתעות בפנים, החל מעשרות שוקולדים משובחים, פרחי סבונים וניתן לשדרג את המתנה בתכשיט, שעון יד, בובה או כל דבר אחר שעולה בדעתכם. באתר שלנו תוכלו למצוא מאות מתנות מפנקות שישדרגו את המארז ויהפכו אותו למתנה הכי מיוחדת. זאת מתנה מרגשת בטירוף, עם הקדשה אישית שללא ספק תיזכר היטב אצל מקבליה. מוזמנים ליצור עמנו קשר, נשמח להרכיב לכם מארז ייחודי בהתאם לרצונכם והתקציב.

קצת על בת ים

לבת ים היסטוריה של כמעט 100 שנה. בשנת 1926, 13 משפחות הקימו התיישבות בשם "בית וגן". ובהמשך הפך היישוב למועצה מקומית אשר הפכה לעיר בת-ים. הבחירה בשם בת-ים בין היתר נבעה מהסמיכות של העיר לים. כיום חיים בעיר בת ים מעל 160,000 תושבים. בת ים מאופיינת בעושר תרבותי, יצירתי וקהילתי וזאת אחת הערים המרכזיות בישראל. כיום נתפסת בת ים כעיר המובילה בתחומי החינוך, התרבות ואיכות החיים.

בת ים

קצת עלינו

לימור פריד הוא מקום להגשמת חלומותיכם בו תוכלו למצוא את המתנות המושקעות והמיוחדות עבור אנשים אשר יקירים ללבכם. אנו שמים לב לפרטים הקטנים בכל מתנה, ולכן כל מארז שיוצא מלימור פריד הינו מיוחד במינו, וזאת כדי שתוכלו לשמח את החברים, משפחה ואנשים אהובים ויקרים לכם.

חנות מתנות ומארזים

רוצים לעשות הזמנה טלפונית?

השאירו פרטים, מבטיחים לחזור במהרה 🙂

רוצה שנחזור אליך לקבלת הזמנה?

מלא/י את הטופס, נהיה איתך בקשר בהקדם!