משלוחים תוך 4 ימים עסקים, מארז כדור פורח מהיום למחר

העגלה שלך

לוגו

מארז כדור פורח ברמת גן

כולם יודעים שמארז שוקולדים היא מתנה מושלמת לכל ארוע, לגברים ונשים כאחד, ואם מדובר במארז כדור פורח שכולל שוקולדים – זאת המתנה האולטימטיבית שכל אחד ישמח לקבל. אנחנו מבינים את המשמעות של המתנה עבורכם, ולכן כל מארז נארז בקפידה ומכל הלב. אם הנכם מחפשים הזמנת מארז כדור פורח לרמת גן, בלימור פריד ידאגו לאספקת המארז בשעה ובמועד המדויק הישר אל דלתכם ברמת גן.

מארז כדור פורח לאמא
מארז מתנה לאמא מיקי מאוס
מארז כדור פורח

שילוב של שוקולד ויין

השילוב המוכר והאהוב במארזים הוא שוקולד עם יין. גם שוקולד וגם היין במארזים שאנו מרכיבים עבורכם הם ברמה הגבוהה ביותר. המארזים כוללים שוקולדים משובחים בדרך כלל מבית פררו רושה ויין איכותי אדום/לבן לבחירתכם ושיקולכם מהמותגים המובילים. לשניהם (שוקולדים ויין) תפקיד חשוב באירועים חברתיים וחגיגים. 

כמה עובדות על שוקולד שכנראה לא ידעתם

  • להכנת קילו שוקולד אחד נדרשים כ- 400 פולי קקאו! בממוצע, כל עץ קקאו מייצר מספיק פירות מדי שנה להכנת קילו עד 3 קילו שוקולד.
  • הצרכנית הגדולה בעולם של שוקולד – שוויץ! בה צורכים כמעט 9 קילו שוקולד לכל נפש. 
  • השיא לייצור קקאו הגיע בשנת 2019 של כמעט 5 מיליון טון קקאו, והוא מיוחס בעיקר לתנאי מזג האוויר הנוחים שהיו בשנה זו.

אם הנכם מחפשים מתנה מיוחדת, אישית וברמה גבוהה – מארז כדור פורח מבית לימור פריד עונה על הדרישה הזו. כל מה שעליכם לעשות, זה לבצע קנייה חכמה באתר שלנו, ואנו נדאג לספק את המארז המושלם לרמת גן לכתובת שתציינו. 

קצת על רמת גן

רמת גן נחשבה במשך שנים לאחת הערים האיכותיות בישראל. כיום מתגוררים ברמת גן כ- 170,000 תושבים. רמת גן, שהייתה בראשיתה יישוב כפרי קטן ומבוסס על עבודה עברית, משכה אליה עשרות מתושבי אחוזת בית. ברמת גם עסקו בעיקר בחקלאות. עם השנים התרחב המעבר מחקלאות לתעשייה המודרנית מה שהפך את רמת גן לנקודת עניין עבור הרבה אנשים ותעשיות. היום רמת גן זאת עיר תוססת חיים, עם תרבות ופנאי עשירים, מוסדות ממשלתיים וכלכליים חשובים, מתחם הבורסה ליהלומים וכיו"ב. 

מארז כדור פורח ברמת גן

קצת עלינו

לימור פריד הוא מקום להגשמת חלומותיכם בו תוכלו למצוא את המתנות המושקעות והמיוחדות עבור אנשים אשר יקרים ללבכם. אנו שמים לב לפרטים הקטנים בכל מתנה, ולכן כל מארז שיוצא מלימור פריד הינו מיוחד במינו, וזאת כדי שתוכלו לשמח את החברים, משפחה ואנשים אהובים ויקרים לכם. לימור פריד מפעילה מערך שליחויות לרמת גן, המאפשר הזמנה בנוחות ובקלות של המארז כדור פורח לרמת גן.

חנות מתנות ומארזים

רוצים לעשות הזמנה טלפונית?

השאירו פרטים, מבטיחים לחזור במהרה 🙂

רוצה שנחזור אליך לקבלת הזמנה?

מלא/י את הטופס, נהיה איתך בקשר בהקדם!