משלוחים תוך 4 ימים עסקים, מארז כדור פורח מהיום למחר

העגלה שלך

לוגו
מעמד לבקבוק יין בעיצוב חביט

מעמדי יין מעוצבים לבקבוקי יין עם כוסות: פריט חובה לכל שולחן ליל הסדר

מעמד יוקרתי ומעוצב לבקבוק יין לשולחן הפסח עם בקבוק יין איכותי וכוסות עליהם ניתן להוסיף גם הקדשה אישית – זוהי מתנה מקורית ואישית למשפחה ולמארחים. אז כדי שלא תצטרכו לשבור את הראש איזו מתנה לבחור לפסח השנה, ליקטנו לכם כל מיני רעיונות מקטגוריית מעמדים מעוצבים לבקבוקי יין – הטרנד החדש של שנת 2022.

מסיבת פורים עדיין מהדהדת מאחורינו והנה פסח מתקרב ובא. אם אתם רוצים להפתיע השנה את היקירים שלכם עם מתנות מיוחדות ואישיות לפסח, כדאי להקדים ולהזמין מראש. הזמנה מוקדמת מבטיחה גם מבחר גדול יותר של מתנות במלאי. ליקטנו עבורכם מבחר גדול של מתנות מקטגוריית מעמדים לבקבוקי יין שישמחו אתכם ואת הקרובים שלכם. 

 

בכל תקציב כמעט אפשר להתחדש. בחנות האינטרנטית שלנו תוכלו לבחור מתנות בסכום של החל מכמה עשרות שקלים ומעלה. ניתן לשדרג כל מעמד לבקבוק יין עם תוספת של בקבוק יין משובח, תכשיט כסף, ואף להרכיב מארז שוקולדים איכותיים.

מעמד בקבוק יין מעץ בעיצוב סירה כולל כוס יין

מעמד לבקבוק יין מעץ בצורת סירה. המעמד מגיע עם כוס. המוצר אינו כולל בקבוק יין, אף ניתן להוסיף בקבוק יין איכותי בתוספת של 60 ש"ח בלבד. אם בא לכם להוסיף מזכרת שתשמש את היקירים שלכם לאורך זמן, ניתן להוסיף מארז בשווי של 70 שקלים שהוא רפליקה של בקבוק יין הכולל סט עם 5 אביזרים שימושיים בכל בית. 

הסט כולל:
טבעת המונעת זליגה, פותחן בקבוקים מלצרים מקצועי, סכין לחיתוך צוואר הבקבוק, משפך מזיגה נוחה, פקק שמירת טריות היין. 
אחרי חג הפסח המעמד המעוצב ימשיך לקשט את הבית כפריט נוי בסלון או במטבח.

מעמד ליין מעץ בצורת חביט ל 2 בקבוקים + 3 כוסות עם חריטה

בר יין יוקרתי עשוי עץ מגיע עם 3 כוסות. לכל כוס מעמד נפרד. מתנה מרשימה ויוקרתית. מתאים גם כמתנת פסח לעובדים, כפריט נוי בסלון או במשרד, כמתנה לשותפים וספקים, למנהל. המעמד לא כולל בקבוק יין. ניתן להוסיף בקבוק יין איכותי למתנה בתוספת 60 ש"ח. או תוספת בקבוק דמוי יין עם סט כלים לפתיחת יין תוספת 70 ₪. המלאי מוגבל לכן מי שמעוניין להפתיע השנה את היקירים עם מעמד זה צריך למהר להזמין.

מעמד עץ לבקבוק יין בעיצוב גביע יין + 2 כוסות

מעמד עץ יוקרתי לבקבוק יין בעיצוב גביע. מגיע עם 2 כוסות. בדומה למעמדים הקודמים, גם מעמד זה אינו מגיע עם בקבוק יין וניתן לשדרג את המתנה בתוספת בקבוק יין משובח או בקבוק דמוי יין עם 5 אביזרים שימושיים בכל בית.

מעמד עץ לבקבוק יין צורת תלת אופן + כוס

מעמד מקורי לבקבוק יין עשוי עץ בתורת תלת אופן. המעמד מגיע עם כוס אחת. המוצר אינו כולל בקבוק יין. ניתן להוסיף בקבוק יין איכותי בתוספת 60 ש"ח.

מעמד עץ לבקבוק יין בצורת חביט + 2 כוסות עם חריטה

מעמד יוקרתי ומיוחד לבקבוק יין, עשוי עץ בצורת חביט. מגיע עם 2 כוסות עם חריטה. ניתן לשדרג את המתנה בתוספת בקבוק יין, מארז דמוי בקבוק יין עם 5 כלים או מארז שוקולדים בהרכבה אישית.

מעמד עץ קלאסי לבקבוק יין + 6 כוסות

מעמד לבקבוק יין יוקרתי בהחלט. מתנה מרשימה לחגים וארועים. המעמד כולל 6 כוסות כאשר לכל כוס מעמד בנפרד. המוצר מוגבל במלאי מהרו להזמין.

מארז אביזרי יין בבקבוק כולל 5 חלקים

מארז מהודר דמוי בקבוק יין בגודל מקורי. הבקבוק כולל סט אביזרים עם 5 חלקים: 

  1. טבעת המונעת זליגה
  2. פותחן בקבוקים מלצרים מקצועי
  3. סכין לחיתוך צוואר הבקבוק
  4. משפך מזיגה נוחה
  5. פקק שמירת טריות היין

המארז הינו רפליקת מקור מדוייקת של בקבוק יין. מתנה פרקטית ומקורית. מתאים גם לפסח, מתנה לעובדים, שותפים עסקים וספקים, מנהלים ועוד.

3

בכל שאלה נוספת והזמנה יותר ממוזמנים לפנות אלינו, נתאים עבורכם את המתנה המושלמת לחג או לארוע: 050-589-9190

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה שנחזור אליך לקבלת הזמנה?

מלא/י את הטופס, נהיה איתך בקשר בהקדם!